tre låånga veckor

Publicerad 2009-01-03 21:19:56 i Allmänt,

jag somnade till slut igår, efter mycket om och men. klockan hann slå halv tio i sverige innan mina ögon slöt sig. så idag sov jag ut. det var en skön känsla att vakna upp och må bra på en lördagmorgon. och åkte och gjorde lite ärende. lämnade tillbaka min nyårsklänning som jag impulsköpte men aldrig använde, handlade lunch, besökte banken m.m. känner mig duktig. om tre timmar börjar jag jobba. ser fram emot det. det var två veckor sen jag hade kvällstid med barnen senast. det ska bli mys!
   
nu har emma snart varit borta i tre veckor, det känns som en evighet. ska hämta henne på flygplatsen imorgon. 3.25 landar hon, jag är glad att få hem henne igen. 
  

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela