swedish friday

Publicerad 2009-01-23 06:52:10 i Allmänt,

jag har inte satt ett avtryck på hela dagen, men jag lever. försov mig imorse, vaknade en minut efter att jag skulle börjat. två minuter senare stod jag nere i köket. det är fördelen med att arbeta i sitt hem. sen har dagen flytit på med kid'sU, starbucks och trolldeg. kvällen har också varit lugn, men det är inte varje torsdag som bjuder på vin och ost. jag är nog inte riktigt tillbaka till verkligheten ändå. men jag ser det komma.
 
imorgon är det fredag, ljuvligt. känns konstigt att inte ha några utgångsplaner, det är ju vanligtvis så jag genomlider den sista veckodagen. men det kommer bli en bra fredag ändå. phys på morgonen, längtar efter min massage. efter B's nap vid tre ska jag och barnen åka till emma's place och ha swedish friday med våra barn. hon har tre som är i samma åldrar som mina. vi ska laga köttabullar och makaroner. B och D är helt uppspelta. det kommer bli koas.
 
det har blivit sena dagar denna veckan. det är kanske tur att man har cerfewn vanligtvis ändå. även om den får mig att känna mig som 16 år många gånger så gör det nog så att man orkar med sitt jobb. nu somnar jag in, klockan ringer om 6h. jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela