the diplomat's wife

Publicerad 2009-01-19 16:09:55 i Allmänt,

I thought that you were gonna sleep in today? utbrast M när jag kom ner i köket imorse. det trodde jag också. men jag har nog aldrig sovit så dåligt som jag gjort inatt. har säkert vaknat tjugo gånger och kollat på klockan. mardröm på mardröm. klockan halv åtta vaknade jag upp, i tårar. jag bestämde mig för att det fick vara nattens sista mardröm och hoppade in i duschen. 
  
måndagmorgon, och starbucks it is. men dagen börjar klockan två med kung fu panda på biografen vid oss. vi får se hur mycket tittande det blir för min del, jag har micah - ansvar. me like! sen är det swimclass med D. och lite i sju slutar jag så att jag hinner till spinningen med E. sen är det gossip och OTH. en måndag som började på värsta möjliga sätt ser ändå ut att kunna bli ganska bra. 
  
nu återgår jag till min bok, the diplomat's wife. som en chai latte för själen.
   

Kommentarer

Postat av: Bira

Publicerad 2009-01-19 19:39:08

Kääärlek. Vilken fin kalender :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela