.. when you'r having dora and spiderman on your bobo!

Publicerad 2009-01-17 23:04:37 i Allmänt,

gårdagen inne i city var.. ja, händelserik om inget annat. startade hemma i L's lägenhet. dans, dans, dans. det var längesen jag skakade så mycket rumpa i någons vardasrum. men kul var det. efter ett tag lämnade trion för madriver. jag har kommit till att älska det stället. och igår kväll likså. sen bang boom krash, ingen kommentar. men 4.30am låg jag och E i min säng och skypade med mamma innan vi somnade in djupt. full som ett djur var jag, men minnet fanns iaf där, och det var allt jag begärde av kvällen.
  
   
   
   

Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2009-01-18 12:55:06

de gör mig glad att se dig så glad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela