We're jamming

Publicerad 2009-01-18 03:01:06 i Allmänt,

det blev en lugn kväll, lite för lugn för min smak. men det var en smärtfri lördag. barnen somnade direkt. utan gnäll, och annica i can't sleep. det är sällan, oftast brukar en av dom ha svårt att somna. men jag är tacksam. för ikväll känner jag mig seg. var sugen på en utgång innan men efter nån timme i soffan framför en prinsessas dagbok så kom jag på andra tankar. nu väntar jag bara på att M och L ska komma hem så jag kan köra över till Y och ta del av deras chibba och dibba.
  
Y la in lite bilder i vår delade mapp. man kan undra vad jag sysslar med. och varför jag är ensam på bilderna? men jag minns att jag mådde bra. fruktansvärt bra. 
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela