tramp pluffs bonk and splash

Publicerad 2009-01-13 04:48:46 i Allmänt,

det blev en kväll med gossip girl och one tree hill, och det var ett bra val. attans så skönt det har varit. sen halv åtta har jag legat i min säng och snaskat på mina banachips, målat naglarna och mått bra.
 
men jensan, det är inte okej. här har vi ringt om varandra i vecka, så ser jag att du har varit inne och bloggat samtidigt som jag suttit och tittat på min lilla skyperuta och saknat dig. jag saknar dig för mycket. 
   
if I only knew, då hade det varit så mycket lättare. men jag är tillbaka i ovisshetens träsk. där jag inte har en aning. tramp, tramp, tramp. pluffs pluffs pluffs. bonk, bonk, blonk. splash, splash, splash. jag måste här ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela