those were the days

Publicerad 2009-01-28 04:43:29 i Allmänt,

antingen är det städerskan eller barnen som trollat bort min fjärkontroll. men ledsen blir jag iaf, när jag ligger nerbäddad med täcke och filt för att sova, och märker att den inte ligger på golvet bredvid sängen längre. det blir till att somna in utan tv ikväll. och inte för att det hör hit, men utan någon som skedar en. att skeda borde var en mänsklig rättighet. jag minns när jag och summer brukade skeda varandra efter långa nätter på dansgolvet. åh så bra vi hade det. those were the days. 
  
 

Kommentarer

Postat av: summer

Publicerad 2009-01-28 09:32:17

de minns jag också, vi hade de bra när vi flyttade till NT

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-28 11:55:22

Jag tycker verkligen att du ska ha långt hår igen....du passar så bra i det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela