that's always something

Publicerad 2009-01-28 20:11:06 i Allmänt,

sitter i min säng, surplar lite på mitt kaffe för att få upp värmen. har nyss kommit tillbaka från min phys. hade det varit valfritt så hade jag aldrig gett mig ut i detta väder, attans vad kallt det är. men vägarna är bra, vilket var positivt. börjar jobba 2.30pm igen. förmodligen kommer emma och hennes barn över på lite pizza och lek lite senare. jag behöver det, jag behöver en kram. så ynklig jag känner mig. snacka om toppar och dalar. förra veckan var underbar, denna vecka känns låg. men någon positivt, förutom att alla vägarna var saltade, är iaf att min rygg var mycket bättre idag. min PT kunde lägga massa mer tryck än vanligtvis. that's always something.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela