snö, och ännu mer snö!

Publicerad 2009-01-19 17:56:55 i Allmänt,

snö snö snö. ska det aldrig sluta? vaknade i ett vitt rydal imorse. och det bara fortsätter att snöa här utanför. min bil är snötäckt. när mamma kommer ska det vara borta, det är allt jag begär.

marry me, marta! jag dööör. kärlek kan allt vara fint. ibland. ibland kan det vara äckligt, hemskt och irriterande också. men i min bok är det fint. känner mig färdig med starbucks, och starbucks känner sig nog färdig med mig också. för denna dag. ska bege mig hemåt och starta tvätten, prova lite underställ och göra en chai med mitt EH pulver.
    
  
you gotta love it!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 20:14:14

I love this pic! You and me babe.. :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-19 20:15:13

I love this pic! You and me babe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela