one, two, three kli-tor-is

Publicerad 2009-01-12 19:18:29 i Allmänt,

ibland undrar jag vad vi sysslar med. och ännu mer varför mina minnesluckor från fredagen är så många. ungefär som den där helgen i båstad för några sommrar sedan. horribelt, det får vara slut med det! på fredag går vi all in igen, men med en lagom mängd som inte innebär minnesluckor.
 
nu sitter jag med min och emma's att undvika i vårt nya liv - lista. den är snart klar och då ska jag fortsätta med to do instead - listan. gud så skönt det har varit idag att vara ledig på förmiddagen. det låter illa, men jag har struntat i alla mina måsten och bara gjort vad jag vill. ibland behövs det också. får ta tag i allt imorgon. nej, nu väntar tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela