naturligt polsk

Publicerad 2009-01-14 05:00:34 i Allmänt,

oh it looks really nice, looks natural. naturligt polsk tänkte jag för mig själv. men det går väl över, utväxten är iaf borta. det var det viktigaste.
 
imorgon har jag mitt sjukgymnast besök, 9.30. tror vi ska lägga upp programmet för dom kommande 6 veckorna. jag hoppas att det inte tar för lång tid, för det är inget ställe där jag vill spendera all min lediga tid. det krylla av halvdöva gamla människor som tar alldeles för lång tid på sig. jobbar 7.30 - 9.00am och 2.30 - 9.00pm så på min lediga tid ska jag försöka klämma in lite roligheter också. 
 
nu väntar sängen, trött som få. missade tyvärr premiären av american idol idag, känns lite illa med tanke på att jag befinner mig i självaste amerika denna säsongen. ohwell. godnatt! 

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-01-14 05:26:16

Haha YES!! Jag ska kalla dig polacken imorn ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela