lukten.. känslan.. människorna..

Publicerad 2009-01-15 05:28:47 i Allmänt,

det finns ett bibliotek, ett bibliotek som jag med glädje sätter foten i, och det är orkanen. alla andra bibliotek får mig att vilje spy på studs. lukten, känslan, människorna. jag får gåshud bara jag tänker på det. de senaste två veckorna har jag besökt abbingtons bibliotek tre gånger. med barnen. det är tre gånger för mycket. 
 
ligger redan i min säng, sovandes med ena ögat. jag är trött efter en lååång och intensiv dag. började 7.30 imorgon och slutade nästan 22.00 ikväll. visserligen hade jag några timmar av på dagen, men det tar ändå på en. så nu ska jag som sagt sova. imorgon är det ju min favorittorsdag, kid'sU med B. 
 
sov gott!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-01-15 13:12:35

Jadu, Abington's biblotek är inte det roligaste stället direkt! Tyckte de om tåget?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela