kullerbytta och volt, på en och samma gång!

Publicerad 2009-01-20 06:04:14 i Allmänt,

vilken dag det har varit. eftermiddagen bjöd på kung fu panda och swimclass. det har varit lite av en annica - micah dag idag, för första gången. när han har varit fuzzy så har M sneglat åt mitt håll och låtit mig sköta det. och bra har det gått också :) det känns skönt med tanke på att han är under mina vingar om två och en halv vecka. 
 
när jag slutat racerkörde jag upp till gymmet för att hinna till spinningen. och jag hann. innerst inne önskar jag nog att jag missat det, för så jobbigt det var. intervall på intervall och uppförsbacke på uppförsbacke. halv åtta var jag färdig, körde till E som hade bilförbud på grund av snöovädret. stannat till på seveneleven för lite chibba och dibba. det var vi värda! det avnjöts till OTH och gossipgirl. lika bra som alltid annars, om inte bättre. stod och pratade med E en stund utanför hennes hus innan jag skulle köra hem. det var  inte så värst kallt. fridfullt på något sätt. ljummet. sen hände det, och det kunde inte komma lägligare. jag slog en kullerbytta och volt, på en och samma gång. 
  
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela