JAAAA!

Publicerad 2009-01-04 20:06:10 i Allmänt,

äntligen äntligen äntligen har mamma bokat resa till mig. ord kan inte förklara hur glad jag är! den 6 februari landar hon på newark, senare på kvällen är hon är här. här. här hos mig. då har det gått exakt 4 månaders sen jag såg henne sist. det känns overkligt nära. det är bara en månad dit, fyra veckor och fem dagar. jaaaa!
  
igår var jag schemalagd till elva, men slutade redan halv tio. såg klart pretty women och vid tio begav jag mig för att sällskapa Y och co hemma hos J. vi drack vin och diskuterade värdsliga saker. 
    
imorgon är jag tillbaka till verkligheten. för det har varit tre märkliga veckor, på många olika sätt. december har varit en helt fantastiskt månad. men imorgon är jag tillbaka med mina 9 timmasdagar. men vet ni, det känns helt okej. 
  
nu beger jag mig för att hämta emma på flygplatsen. åh vilken glädje!
    
i know my exits.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-01-05 18:22:20

Lilla gumman...jag ser också fram emot att möta dig, men jag är redan hos dig på eftermiddagen! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela