1 klänning á utgång

Publicerad 2009-01-13 20:12:13 i Allmänt,

var som sagt på mallet imorse, minglade mest runt. emma kom då med den briljanta idén att köpa en nya klänning till varje utgång. känner att det går lite emot vår nya livsfilosofi men jag är inte den som är den, jag köpte idén med detsamma! men denna fredagen ska jag återanvända min blommiga klänning som jag köpte i november, den är en riktig pärla som förtjänar att användas mer än en gång. 
 
fick också bokat en tid hos frisören idag. för när D imorse sa HAHA annica, your hair is turning brown så kände jag att det var hög tid att slinga utväxten. $60 poff pang borta. men det får det väl vara värt. dock är jag lika nervös varje gång jag sätter mig i händerna på någon okänd. 
  
nu funkar min svenska telefon igen, den har varit avstängd sen nyårsafton. sim-kortet har varit inaktivt, ingen aning varför. men plötsligt fungerar den iaf, och det är jag mycket tacksam för. 
 
snart dags att väcka B och åka och hämta D. funderar på att ta dom till KidsU sen så dom kan få springa av sig lite. det blir nog så. måste lämna tillbaka lite böcker på biblioteket också. men först ska jag ta lite snacks. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela