I'm in love

Publicerad 2009-01-06 04:20:44 i Allmänt,

det är sant. jag och E gick förbi forever21 på mallet ikväll, och där hängde den. en svart skönhet som bara skrek annica. två minuter senare var den min. pajen har gjort comeback, denna gången i svart. men vad gör det, den är ljuvlig ändå! 
     

 
nu är micah två månader, vilket betyder att om en månad så är han under mitt ansvar. så från och med idag ska jag göra mer och mer med honom, när missy är i närheten såklart. i love it! ikväll när jag hade honom så skrattade han, för första gången. ha-ha-ha. jag vill bara ta en tugga av honom, han är sockersöt!
   
nu ligger min tvätt  i en stor hög på sängen, den ska vikas sen ska jag somna. 8-9.30 och 12-7 imorgon, det är inget att hurra över men det är okej. 
  
godnatt! 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-01-06 15:39:57

Annica!!!!!!!!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela