glädjen i att få svettas

Publicerad 2009-01-16 04:36:03 i Allmänt,

så, då var torsdagen avklarad. fick sluta 50 min tidigare, L kom hem. så jag hann med spinningpasset klockan 7 med emma. har inte tränat på flera veckor, med tanke på ryggen, så tänkte att jag skulle ta det lite försiktigt idag. men det kändes faktiskt bra, rktigt bra! vem vet, det kanske känns hemskt imorgon. men jag njuter av dena stund. det var underbart att få svettas lite. kvällen avslutades med en timmes starbucks, me like!  
   
nu ligger jag här i min säng, med ångest för att jag glömde säga godnatt till D och B. rusade iväg av bara farten för att komma i tid till spinningpasset. helst av allt skulle jag vilja gå in och väcka dom, men jag hör ju hur galet det låter. men ohwell, jag får somna in med min ångest. och det gör jag nu.. 
  
ps. imorgon är det fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela