benjamin button

Publicerad 2009-01-03 08:01:38 i Allmänt,

kvällen började på shabbat middag hemma hos m's kusin tillsammans med henne och barnen, mys. den fortsatte med ett snabbt starbuckbesök sen begav jag, ylva och liam oss för att se den där benjamin botton - filmen. 3h lång var den, och vet ni, jag tittade inte på klockan en enda gång. den var såå bra! 
 
städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa.
jag borde städa.
 
det är konstigt det där med tidsskillnaden. jag pratade med mamma precis på msn, hon höll morgon och jag har inte ens gått och lagt mig. men nu somnar jag.
 
kollega, louise och joe, lycka till i helgen!
 

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-01-05 09:09:25

What was that movie called again?? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela