feel me, feel me!

Publicerad 2009-01-23 19:27:06 i Allmänt,

det är en underbar dag. glädjen inom mig är så stor så man kan känna den utanpå min kropp. ingen har sagt något. ingen har gjort något. och jag själv har varken sagt eller gjort något. det är bara tillståndet. vädret! det är +10C här idag. och jag och ylva har invigt starbucks uteservering för första gången i år. en kopp kaffe och sushi avnjöts i den värmande solen. det kunde inte bli bättre. sen åkte jag och hämta B. det finns inget bättre än när han ser mig genom fönstret i dörren, skiner upp, sträcker armarna mot mig och hoppar av glädje.
       
  
nu ska jag snabbvika berget av tvätt. sen ska jag koka mig en kopp kaffe och sätta mig på baksidan och njuta lite mer av värmen innan den försvinner. sen ska jag ta barnen till emma. swedish friday med köttbullar, det kan inte bli annat än lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela