ett facit, tack!

Publicerad 2009-01-02 05:34:24 i Allmänt,

jag är trött, trött, trött. det har varit en riktig bakisdag. vaknade vid tolv, somnade om vid två, vaknade vid halv fyra, satt på starbucks nån timme, såg en film med M och L. som sagt, jag är trött, trött, trött.

imorgon ska jag jobba, första gången på en vecka. ser fram emot en heldag med barnen. 8am - 3pm, det är en kort dag. 3.30pm ska jag vara hos läkare, Y ska med som stöd. det tackar vi för! vad kvällen bjuder på vet jag inte, ringde Y innan för att övertala henne om en utgång. tyvärr verkade hon inte nappa på det, men jag fortsätter min övertalning imorgon. 

    

godnatt!

   

jag vill så gärna ha facit i min hand. jag vill veta hur det kommer bli om jag agerar på ett sätt, och hur det blir om jag agerar på ett annat sätt. och på ett tredje sätt. det hade varit mycket lättare då

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-01-05 09:11:46

Haha sorry babe.. Va verkligen inte på humör. Bara tanken på att åka tåg igen o springa runt i kylan fick det att krypa i skinnet.. Men snart så ;)

Nu när vi alla är single ladies igen ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela