eftermiddags playdate

Publicerad 2009-01-15 20:46:58 i Allmänt,

en powernap senare och jag är fortfarande lika trött. om inte tröttare. om en stund ska jag vacka B från hans nap, vi försöker korta ner dom lite. han somnar inte på kvällen. anyway, sen ska vi köra till emma för en liten playdate. man kan undra om playdaten är för mig och emma eller för våra barn, haha. det ska bli mys!
  
ska prova lite kläder inför imorgon, måste börja återanvända lite. den blir nog den blommiga klänningen, dock känner jag mig inte helt hundra i den. ohwell, vi får se vad det är som bär min kropp när jag entrar dimman imorgon tillsammans med E, Y och co. vi börjar iaf med inflyttningsgalej hos L och sen ser det ut att bli madriver. utbudet är inte det största för oss flickor här, med tanke på att det är 21 överallt. men ja, skoj ska vi ha det iaf! 
  

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-01-15 22:17:05

Im jealous! I wanna have a playdate w my friends too!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela