cinderella vs. bell

Publicerad 2009-01-15 19:09:32 i Allmänt,

snön vräker ner utanför. verkligen vräker, det är helt vitt i luften. jag som hade hoppats att värmen skulle komma om nån vecka. men detta var ju snarare ett bakslag. fast fint är det, och mysigt att ligga och titta på från sängen. för ja det är här jag är nu, i sängen. förmiddagen har spenderats med B. startade på starbucks, begav oss till kid'sU och avslutade med peace a pizza. förutom den lilla incidenten när cinderella tappade huvudet på vägen hem så har det varit en smärtfri dag. cinderella och bell krockade i deras vilda prinsessdans, cinderellas tappade huvudet som flög ner på golvet. B började stortjuta och jag kunde inte nå det när jag körde. det slutade med att jag fick sätta på varningsblinkersen, köra till sidan, hoppa ur bilen och springa runt till B's bildörr, sätta på huvudet, för att sen köra vidare. jag skrattade så att jag grät, antagligen av skadeglädjen. haha. men nu är jag som sagt här, i min säng, halv inne i min powernap redan. tjing!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela