change of plans

Publicerad 2009-01-12 17:05:30 i Allmänt,

let me in, i dont have poopy anymore, var vad jag vaknade av klockan 8.30. men här sitter jag nu och ler för mig själv på starbucks. jag vet inte om det är för att jag har min nya fina skjorta på mig, för att jag med hjälp att ylva lyckades få mitt internet att fungera eller för att missy nyss kom förbi och berättade att colorado planerna var ändrade. fem dagar uppe i bergen har ändrats till åtta, och mellanlandningen i chicago har ändrats till direktflyg från NY med övernattning på hotell natten innan avresa. allt som allt betyder det nio dagars semester,  20 - 28 februari. 
   
något har hänt med min rygg, det känns som ett mirakel. eller ja, snarare en god effekt av det steorid pack som jag tog för några veckor sen. jag kan gå, böja mig, sitta, bära, allt! allt utan smärta. visst, ibland känns det. men överlag är allt smärtfritt. visserligen vet jag att inflamationen fortfarande är där, och att den måste försvinna innan jag börjar träna igen. men med tanke på hur beroende jag är av att bära och lyfta i mitt jobb så känns det som en skänk från ovan. 
   
nu ska jag ta en refill, fälla ihopa datorn och sätta mig med min bok. 
  

 
we're all in this together

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-01-12 19:26:46

Jag är riktigt avis på dig, ditt tjockisbarn! Jag vill också till Colorado! Take me with you!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela