colorado

Publicerad 2009-01-11 06:02:17 i Allmänt,

colorado, colorado, ooh colorado. M berättade igår att vi ska åka till colorado i slutet av februari, torsdag - måndag. med en mellanlandning i chicago ska resan ta 5-6 timmar. vi ska bo uppe i bergen i en stuga som tillhör några släktingar. det blir en minisemster med skidskola, snöskor, hottub och sledding. ljuvligt! jag ska nog försöka mig på snowbord :)

     


    
när och jag emma låg i min säng i eftermiddags så började tankarna fara runt i mitt huvud. tänk så bra allt är här. and it just keeps getting better. familjen, emma och ylva. allt. jag är så glad att jag gjorde detta. det var så rätt, så nyttigt. 
   
om fyra veckor kommer mamma. fyra veckor är inte lång tid. det är ingenting. jag saknar henne så in i attans mycket. vi ska ha det så bra här. jag ska visa henne allt. och hon ska få träffa alla. hon ska få shoppa på willow grow mall, spendera morgonen på starbucks, och NY ska vi inte ens tala om. ååh vad jag längtar. 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-11 12:41:51

Klart du gjorde rätt i att åka! Du veeeet hur avundsjuk jag är på dig! =) Love you!

Postat av: taip

Publicerad 2009-01-11 20:55:38

aaaah, jag dog lite precis av avundsjuka. men de är ju bra.. blir du skitgrym nu & så kan vi åka på skidsemester sen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela