åh vad jag tycker om er!

Publicerad 2009-01-04 02:05:12 i Allmänt,

åh vad jag tycker om mina barn. ja, dom är inte mina, men nästintill. när jag kom hem vid sex och skulle börja jobba så mötte D mig hoppandes och skuttandes vid dörren, mum and dad is going out to night and you get to stay home with us, woohoo! det var ett moment, jag blev varm i kroppen. det är så mysigt att natta dom. och ligga och småprata med var och en i deras sängar. D sover nu. och jag sitter nere i köket, äter sushi, och lyssnar på monitorn när B sjunger med till sin nattmusik. i mellan åt mummlar han annica. i början var det mamma, men nu är det annica. ja åh vad jag tycker om mina barn. och M och L också, mer än vad jag någonsin kunde föreställa mig.
  

Kommentarer

Postat av: kim

Publicerad 2009-01-04 13:45:01

nej gud vad sött!

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-01-05 09:08:04

Awww! You gotta love 'em sometimes ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela