22 år..

Publicerad 2009-01-27 20:43:50 i Allmänt,

.. snart 23, och fortfarande har jag inte lärt mig att livet innebär väntan. men jag vill inte vänta. så låt mig inte göra det. mina egna tankar ger mig huvudvärk. 
  
hittills har det varit en toppendag. tog som sagt tåget med B in till philly för en lunch. det blev mcD och en ben&jerry smoothie. sen tog vi tåget tillbaka. ja för det var ju faktist tåget som skulle upplevas idag, inte philly. och jag har aldrig sett någon vara så road över en tågresa. tråkigt att E och hennes pojke inte kunde följa med. men E, jag kan ta dig på en tågresa någon annan dag! hihi. 
     
mycket har hänt den senaste tiden, så pass mycket att tiden runnit iväg och det har hunnit bli den 27 januari. och det betyder skolstart! klockan 7pm idag ska jag och E befinna oss på montgomery community college. ja känner mig som 7år på nytt, nervös!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-01-27 21:22:01

Lycka till i skolan kompis! Vad härligt att få känna sig som sju igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela