15h senare, och in bed!

Publicerad 2009-01-28 04:06:44 i Allmänt,

kollegas nya allbum på facebook var ljuvligt, som jag gillade det. gick igenom 59 bilder med ett leende på läpparna. 

så trött jag är nu. jobbade 10h i sträck idag. det har hänt förr, men vanligtvis går alltid B ner för nap runt ett och D är i skolan. så det ger mig nästan 2h paus. men inte idag, han vägrade somna. sådär försvann min lugna stund. slutade och stressade iväg till emma och sen direkt till montCo.

min class idag var bra. eller ja, det kändes bra iaf. så glad att jag har emma bredvid mig. och min lärare, som jag för övrigt inte minns namnet på, nämnde att hon inte var för stora slutexaminationer. jag gillar henne redan! lektionen är 3h, varje tisdagkväll mellan 7 och 10. men idag gick vi bara till 8, tydligen skulle det börja snö ordentligt ikväll och inatt. här är dom fan rädda för lite snö. saker skjuts upp och ställs in om dom så bara anar lite snödoft. 
   
imorgon börjar jag halv nio. visserligen är det bara en timme senare än vanligt men den timmen är guld värd. långt inne känner jag att jag vill köra ett spinningpass innan jag börja, för hinner inte träna senare under dagen. men den tanken sitter som sagt väldigt långt inne, vi får se hur jag känner imorgon. 
   
jag ska inte klaga, för jag har det bra, men ahh jävla mög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela