0:a

Publicerad 2009-02-04 03:16:43 i Allmänt,

 
visst, snöovädret innebar att skolan blev inställd och jag kände mig lyckligare än ett barn på julafton. men jag vill ha vår. solen och värmen får hela min kropp att spritta. som igår, jag brände mig till och med sittandes på starbucks dom där två timmarna. och nu ikväll kunde jag inte ens köra till E och mysa efter min spinning. vilken berg- och dalbana. 
    
gillar att du ringer fyllesamtal till mig jensan, misstro mig inte, men vad gör du festandes på en tisdag? haha.
 
jag fick gå av kvällens spinningpass, ryggen orkade inte med sista låten. kändes som tusen knivar stack in på ett och samma ställe. jag hatar att gå av. kände mig som en stor nolla. 0:a. om den ändå kunde bli bra, perfekt bra. 
    
arbetsdagen var 10h lång, 10h i sträck. men den gick relativt snabbt. imorgon blir det värre, det är veckans värsta dag. 8 - 9am och 12  - 9pm. men som vanligt så ska jag och E försöka få in en playdate på eftermiddagen, allt känns så mycket lättare då. och för att förtydliga så är det inte bara jag och E som pushar ihopa våra barn, dom älskar varandra. det kan visserligen bli ganska kaotiskt ibland. en som nyss fyllt två, en som fyller tre snart, en som fyller fyra om ett tag, en som fyller fem om ett tag, och en som fyller sex i slutet av året. men dom reder det ganska bra själv. 
  
ikväll ska jag försöka somna in i tid, inom närmsta timmen iaf. är trött och sliten i kroppen. tänk att jag ska ha 10 dagars semester snart. så välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela