streets of philadelphia

Publicerad 2009-02-02 06:31:35 i Allmänt,

vi har gått, gått och gått idag. men så bra det har varit. började med en låång promenad på philly's soliga gator för att hitta det rätta matstället. det blev hard rock café som fick stilla vår hunger. åh så gott det var, en riktig burgare. efter maten promenerade vi vidare i några timmar i affärer och hann med en kaffe på starbucks. vid fem kände vi oss ganska nöjda. så tog oss till south street och avnjöt sushi till almost famous. ett bra slut på en bra dag. runt tio tog vi tåget hem och timmen senare klev jag in genom dörren här hemma. tack emma för denna dag. och för denna helgen. and for everything.

  

  

  

mina ben sover, men jag är vaken. så trött jag är i kroppen. ska lägga in låtarna på min ipod dom jag laddat ner ikväll, sen ska jag somna in.
  
ps. om fem dagar kommer mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela