done!

Publicerad 2009-02-06 05:03:47 i Allmänt,

såå, då var denna dagen avklarad. en hemsk dag som på något märkligt sätt lyckades avslutas ganska bra. inget specielt egentligen. jag och emma kelade lite på gymmet, sen åkte vi och träffade ylva på starbucks. 
    
jobbar bara 7.30am - 12.30pm imorgon, min första micah-dag. lite nervös är jag allt, men det ska nog gå bra. emma och hennes pojke kommer över på lite förmiddagslek. jag erkänner, denna playdaten är inte för våra barn ;) sen får vi se vad helgen bjuder på. hur mina förkylda vänner mår. och hur stark min övertalningsförmåga är. visserligen jobbar jag lördagkväll, dock bara 7 - 9pm. något ska vi nog se till att hitta på. det ska iaf bli kanonväder, 10 graderC på lördag och söndag.
  
ps. tänkt en bakad potatis på baked potato place. en sallad på grafitti. en biff på jensens, en gryta på thai thai. en vitlöksburgare på stippes. en scones på espressohouse. en kebab på falafel no1. en fransk utanför etage. två pölse med ketchup på slagt. tänk svensk mat istället för detta kosher-träsk. som jag saknar det. 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-02-06 13:36:14

Jag håller verkligen med dig att det var en hemsk dag....är så ledsen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela