en säl? en utter?

Publicerad 2009-02-19 04:55:22 i Allmänt,

varför publicerades inte mitt inlägg jag skrev vid middestid? det var ju sån fint. jag tackade alla för alla presenter dom skickat, hämtade det på posten igår kväll. jag blev så glad så glad så glad. det kom lite tårar, men det var väl ganska väntat? 
  
attans vad jag är trött. det var inte mycket jag hade att komma med i bloggen idag inte. men jag tar igen det imorgon. somnar in gott nu. sviker till och med morgondagens spinningpass med emma. jag behöver sömn. natti!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-19 15:18:28

Kan du inte skriva om det? Vi vill gärna läsa det.

Postat av: summer

Publicerad 2009-02-19 15:53:08

längtar efter dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela