en månad..

Publicerad 2009-02-17 04:37:17 i Allmänt,

mitt internet la av idag, har inte kunnat ansluta till det trådlösa här hemma efter torsdagen/fredagens strömavbrott. så ikväll ringde L till kundtjänst och efter att tag fick jag komma in på linjen. det var en upplevelse. inte nog med att jag fick översätta mitt svenska microsoft vista ord för ord till honom, han bröt något enormt också vilket gjorde det ännu svårare för mig att förstå när jag skulle översätta tillbaka vad han sa. men vilket team jag och salvador utgjorde, tillslut var jag ansluten. 
     
dagen har varit bra. fortfarande mår jag konstigt, så det var ren glädje när M berättade att hon skulle ta barnen på bio. så fyra av mina fem arbetandes timmar idag blev med enbart micah. vi sov, åt och tittade på OC. ikväll var emma här, OTH, gossip girl och en gnutta pluggandes. ska återgå till min jättebok nu, har kursens andra quiz imorgon. det kommer gå åt helvete!
   
en månad kvar vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela