den amerikanska kulturen..

Publicerad 2009-02-17 23:07:05 i Allmänt,

jag försöker att inte ställa mig frågandes till den amerikanska kulturen, människorna, och att vara så openminded så möjligt. men ibland är det fan omöjligt. utgången i lördags var något av det mest extrema jag har varit med om. var det så långt ifrån okej. gång på gång rann det över. men sen finns det också delen som jag har kommit till att älska..
  
har fått ganska mycket pluggandes gjort idag, vi får se hur långt det håller på kvällens quiz. har ingen aning om vad jag ska förvänta mig. i skrivandes stund har jag micah i knäet och boken framför mig i sängen. om en timme beger jag mig iaf. måste stressa, innan lektionen börjar så ska jag och emma hinna inom huvudbyggndade och betala parkeringsböterna vi fick förra veckan. bra jobbat där, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela