dag 4, turistande

Publicerad 2009-02-25 01:36:38 i Allmänt,

i förmiddags stod jag på balkongen och tittade ut på backarn. om någon hade ställt mig på ett par skidor längst upp på toppen och bett mig att ta mig ner, så hade jag tagit av skidorna och kasat hela vägen ner på rumpan. så illa är det. 
 
det har varit en lugn dag. förmiddagen spenderades som sagt hemma med micah. i eftermiddags tog jag mig ner till den lilla byn här. turistade runt lite och tog en fika. ser in, jag har hittat gladsögon som är slående lika dom jag satte i sönder. glädje!. anyway, jag gillar det här, men en veckan räcker väl och länge. 4 dagar kvar, sen är jag hemma. ikväll jobbar jag, M och L har reserverat bord till klockan åtta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela