half week

Publicerad 2009-02-18 05:15:00 i Allmänt,

jag skrev nyss ett lååångt inlägg. ett bittert sådant. om hur dåligt det gick på mitt quiz, hur många timmar jag jobbat och spenderat i skolan idag, hur dåligt jag mår, hur lite tid jag har över denna veckan. men vem orkar egentligen vara bitter?
    
well, imorgon är det onsdag. då har halva veckan passerat. och det betyder två dagar kvar till colorado. för på fredag bär det av till NY och morgonen därpå till colorado. en 5 timmars flygresa som jag gärna kunde ha varit utan. men det får det vara värt, för se vad som väntar mig.
 

Kommentarer

Postat av: Bira

Publicerad 2009-02-18 12:22:58

Har du fortfarande inte fått din present?

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-02-18 13:15:39

Jag undrar också?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela