i dont even like swedish fish

Publicerad 2009-02-16 05:25:58 i Allmänt,

först, gud så dåligt jag mår. antingen börjar jag bli sjuk, eller så är det spår efter helgen. självförvållat, såklart, men ändå tycker jag synd om mig själv. 
  
igår var det vi och väskan. vi tog vårt nattliv ett steg längre och bröt oss loss från madriver och begav oss till drinking. ett sådär ställe, men med rätt sällskap kan det aldrig bli misslyckat. därifrån begav vi oss till southstreet för lite nattamat. där har också dagen spenderats med sushi, entourage och sömn. några u-turns senare sitter jag hemma i emmas soffa och myser. grillkorv och spagetti har nyss förtärts. chips och dippa, och en film, väntar oss.

det har med andra ord varit en kanonhelgn. en låång helg med 3,5 dagars ledighet. me like. har inte varit hemma sen torsdagskväll, ibland kan det behövas lite andrum. men nu saknar jag mina barn. börjar jobba 1pm imorgon så ännu en natt ska spenderas hemma hos emma. 
   
ps. jag tar tillbaka mina anklagelser om att hon skulle vara en dålig fotograf. jag hade med min kamera igår, och jag knäppte ett kort. ett ynka kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela