tell me i look cool!

Publicerad 2009-02-14 02:31:07 i Allmänt,

23 år erfaren nu, ändå saknar jag mina vänner som ett litet barn. taip, nu entrar jag dimman på andra sidan antlanten. ungefär i tid med att du entrar slagthuset. jag saknar er, kan vi fira min födelsedag lite när ni kommer också? :)
  
och ljuvliga fredag, återigen är du här. magen är mätt och viner är i glaset. vad skulle jag gjort här utan emma? en galen kväll väntar oss inne i city. ikväll är vi ett par, inte en trio. startar hemma hos M, sen bär det vidare ut. vi får se vart dimman tar oss. ikväll ska den iaf vara tjock, tjockare än någonsin förr. emma får hålla min hand, så jag inte går för långt in. kvällens krav är som sagt unlimeted amount of hugs, dans dans dans och att inte sluta up på M's badrumsgolv.
  

       
<3
 
ikväll ska vi leta efter den vilsna galopperande hästen. hoho, var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela