it's mooorningtime

Publicerad 2009-02-11 13:17:49 i Allmänt,

all cred till emma som motiverade mig till ett spinningpass klockan 6.00 imorse. och lite till mig med som faktist genomförde det. men det var skönt att komma upp. och det var inte kyla jag möttes av när jag klev utanför dörren klockan 5.40, det var mer en vårvärme.  
   
gårdagens class var något mer givande än den första. mycket är egentligen upprepning av vad jag redan läst på högskolan men iom att alla begrepp och termer är på engelska så blir det intressant på nytt igen. dock satt jag och smuttade på den största möjliga mugg kaffe under den första timmen för att hålla mig vaken. kaffet började verka precis när vi slutade, bra tajming. så väl i tid när jag skulle somna in var jag pigg som en lärka. 
  
neej, dags för lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela