hoho power?

Publicerad 2009-02-12 21:43:41 i Allmänt,

lådan på polen utanför huset exploderade och allt blev tyst. och där var strömmen borta. det var runt lunchtid. 24h ska det ta innan den är tillbaka. inte nog med att mitt rum blir iskallt om jag inte använder mitt extra element, jag har varken TV eller internet heller. famlijen ska åka till en kusin och övernatta där. själv beger jag mig nog till E.
 
so, the plans for tomorrow. vi tar det som det kommer. jag är ledig hela dagen, vilket jag ska njuta extra mycket av. sen vankas det tacos hemma hos E och därefter tåget till M inne i city. vi fortsätter att bygga broar. mitt enda krav inför kvällen är unlimited amount of hugs, massa massa dans och att jag inte slutar upp på M's toalett. 
  
nej om jag skulle ta mig från starbucks och åka hem och se om jag behöver jobba ikväll eller inte. 
  
- why are you licking the table?
- i'm sharing my germs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela