happy birthday week

Publicerad 2009-02-09 13:30:23 i Allmänt,

med 6h sömn i bagaget känner jag mig på något konstigt sätt ändå utvilad. ska bege mig till montCo nu. det sorgliga är efter mina 3 tidigare besök där, att jag aldrig förr skört själv. så lite nervös är jag. mer först, ett stopp på starbucks!
   
min värdfamilj är den sötaste som finns. när jag kom in i mitt badrum låg där ett litet paket; dear annica, happy birthday week! klockan är bara halv åtta, och jag kan redan säga att dom gjorde min dag!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-02-09 14:08:04

Dom är helt underbara!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-09 21:24:08

Härligt.....hoppas du har det fint vännen. kram kram från kalla malmö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela