fulla och glada!

Publicerad 2009-02-07 04:31:59 i Allmänt,

den ljuvliga fredagen blev precisl ika ljuvlig som alltid annars. lite annorlunda, men fortfarande ljuvliga. jag och emma tog oss till chili för en romantisk middag för två. ylva stackaren jobbade. det blev en tidig kväll, men jag laddar inför morgondagens besök på IKEA. 
 
den senaste halvtimmen har dock jensan och louise roat mig på skype. fulla och glada. eller ja, väldigt fulla och väldigt glada. det var lovely att se. tänkt att jag ska få vara sådär full och sådär glad med dom om bara ett litet tag. jag hörde hur jensan kräkte upp sin kebab i bakgrunden på toaletten, till och med det saknar jag. och vi kunde till och med säga vi ses snart. fast det hade ju varit trevligt att pratas vid innan! haha.
  

Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2009-02-07 11:27:57

haha gjutna bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela