fullsmockat

Publicerad 2009-02-04 04:25:51 i Allmänt,

jag försöker få saker att gå ihop med tiden jag har här. från resor, weekends off, besök, roadtrips till playdates, starbucks och class. allt ska in. och allt ska prioriteras. emma försökte agera lite persona planner i söndags, det gick sådär. 
   
6 - 15 februari  mamma på besök
20 - 28 februari colorado, skidsemester
15 - 22 mars florida, disney world
23 - 29 mars jensan, taip, louise och pillan på besök
  
jag kommer bli så bortskämd på roligheter så det är inte sant. efter vännerna åker hem så kommer det väl bli som efter veckorna kring jul och nyår, verkligheten slår mig med en smäll! då får jag se till att njuta av våren istället. och alla picknickar jag, emma och ylva ska ha. och promenader inne i city. det märks hur mycket jag läntar till våren. mycket.
 
och btw mina vänner, jag har fått ledigt från onsdag kväll till måndag förmiddag. great ha? :) jag längtar sååå!

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2009-02-04 08:55:14

yeeeah

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-02-04 18:22:14

Åååh. Jag vill också! Längtar till våren!

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-02-05 15:47:34

den 28 mars är vårt host family event.. ska du&la familia gå på det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela