:(

Publicerad 2009-02-05 19:37:15 i Allmänt,

min mammas hälsa går före allt. men va fan ska den motarbeta henne så för? varför kan inte hon som alla andra få må bra. hon om någon förtjänar det. besvikelsen är stor. enorm faktist. men det är inte läge att vara egoistisk. jag älskar henne.
 
såå, nästa veckas semester inställd. jobbar på som vanligt. skulle haft min februari weekend off denna helgen egentligen, men flyttar den till nästa då jag egentligen skulle ha semester. så att jag kan fira min födelsendag ordentligt ändå. det kanske blir NY, det kanske blir här i philly. i vilket fall så har emma och ylva lovat att göra den perfekt. 
 
i skrivande stund skulle jag jobbat. men är alldeles för känslig. missy gav mig lite egentid. hon gav mig också femton miljoner kramar och minst lika många värmande ord. hon är en alldeles underbar person. om en stund ska jag åka och hämta D, sen ska vi köra över till emma på playdate. hej!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-05 21:19:48

Vad tråkigt vännen! Hoppas att det blir bra med henne. Tänker på dig! Massor av kramar

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-05 21:21:48

Vad tråkigt vännen! Jag tänker på dig.. Kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela