dag 7, sluttampen

Publicerad 2009-02-28 05:19:09 i Allmänt,

eftermiddagen har spenderats inne i den lilla byn tsm med D. vi åt glass och mös. när vi kom hem gick någon timme till att packa ihop alla saker och tvätta lite. sen spenderades lite tid framför shrek med barnen och popcorn. ikväll har vi varit ute och ätit. även om min trötthet har varit enorm, och att jag känner muskler i min kropp som jag inte ens visste existerade, så har det varit en toppendag tillsammans med familjen..
  
9.00am imorgon startat bilen och 2h senare lyfter flyget. 5h tar det men iom tidskillnaden så är vi inte inne i NY förän 5.45pm. hoppas på att allt går smidigt. ipoden är på laddning, datorn likaså. godisen är inköpt och boken ligger i väskan. det enda jag oroar mig över är min rygg, resan hit var hemsk. det kändes som att någon stuckit en kniv i mig och var tredje sekund snurrade den ett varv. men ska försöka somna, så det ska nog gå bra.
  
nu somnar jag in, länge leve steamboat!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela