dag 7, mör och en del saknad

Publicerad 2009-02-27 18:37:26 i Allmänt,

åter en förmiddag spenderas med micah. resten av familjen är uppe i backen för ett sista åk innan vi åker hem imorgon. gud så mör jag är idag. hade planer på att gå level2 i skidskolan idag men ångrade mig snabbt när jag vaknade imorse. istället tar jag mig nog till starbucks för en kaffe. ska hinna med och packa också. för imorgon kommer jag hem emma. hoppas jag kommer hem i tid så att vi kan entra ett dansgolv <3
       
igår pratade jag med bruce, i förgår med jensan och dagen innan det med kollega. taip fick något sms och sara massvis med tankar. summer finns alltid hos mig, även om det så är mentalt. det får mig att inse att ni är det bästa jag vet. jag saknar er så att det gör ont :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela