dag 6, i'm a star

Publicerad 2009-02-27 00:52:46 i Allmänt,

har spenderat 4 h uppe i backen. i solen. jag tar tillbaka allt jag tidigare sagt om mig själv på sidor. i'm a star. en gång ramlade jag, en gång. och det var i liften. allt gick smidigt, jag resten mig upp och åkte åt sidan, tills damen bakom mig inte kunde få stopp på sig och åkte rakt in i mig bakifrån. där låg vi i en hög, och dom fick stanna hela liften. haha, det var en syn. 
 
ikväll väntar jobb, M och L ska ut och äta och på bio. utöver att ställa upp så mycket som jag bara kan, så har jag ingen aning om hur jag ska tacka dom för denna resa..
      


Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2009-02-27 11:01:00

aaw, jag är glad att de går bättre :D nu kan vi åka på skidsemester! hihi

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-02-27 13:19:58

Sjukt söt du e! Kul att det går bättre med skidåkningen nu! Hoppas vi ses snart.. <3

Postat av: Martzy Nilsson

Publicerad 2009-02-27 17:10:24

vilken skidprinsessa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela