dag 4, jobb

Publicerad 2009-02-24 18:49:39 i Allmänt,

idag har familjen åkt iväg på äventyr, själv stannade jag hemma med micah. det är första gången jag jobbar sen vi åkte i fredags, så jag ska inte klaga. har satt igång brasan, hämtat upp cosmopolitan och bryggt kaffe. det är mys på gång. känner mig lite mör i kroppen efter gårdagen på skidor så en lugn förmiddag kan bara göra gott. och på tal om gott, det är bara på semster man kan äta ben&jerry peanut butter cup till middag och frukost med gott samvete. jag kunde inte motstå det saftiga erbjudandet igår, två paket för 7$. som hittat! 
  
när familjen kommer tillbaka ska jag ta mig ner till den lilla byn och titta på souvenirer. en steamboat colorado tröja står högst på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela