dag 3, mörbultad

Publicerad 2009-02-24 02:19:26 i Allmänt,

jag och skidor, det är ingen bra match. en katastrofal sådan faktist. visst, jag stod på benen genom hela lektionen. eller ja, jag ramlade en gång. men bara lite halv, för halvägs igenom fallet lyckades min skidlärare chris hugga tag mig. L som stod längst ner i backen fick det på film, haha. efter 2h i backen gav jag upp och överlät mina skidor till M istället. därefter tog jag en koppp kaffe och studerade mäniskor. allt från snygga snowbordshunkar till söta små uppstoppade barn. vädret har förresten inte varit det bästa idag, det var lite synd. men kanske beger jag mig ut i backen senare i veckan för en grupplektion för nybörjare. we'll see.
  
jag vet inte om jag har sagt det, men jag får ju inte publicera bilder på barnen på bloggen. men idag knäpptes iaf en där man inte ser deras ansikten, och den fick jag tillåtelse att lägga upp. såå söta dom är :)  
     
      
igår kväll somnade jag till oscar galan, det är nog första gången som jag frivilligt ser den. och det är nog första gången som jag faktiskt har sett majoriteten av filmerna som nominerades. slumdog millionaire var näst intill nominerad i vartenda kategori, med all rätt måste jag säga. det är nog en av dem bästa filmerna som jag har sett.

Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2009-02-24 10:34:02

ni är söta alla tre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela