dag 2, skidprovning

Publicerad 2009-02-22 23:40:33 i Allmänt,

vaknade lite efter sju imorse, pigg och utvilad. hmm. när jag kom upp badade familjen hottub på verandan så jag satte mig och bläddrade i en cosmo och tog en kopp kaffe. sedan spenderades hela förmiddagen uppe i backen. skidor provades ut inför morgondagens skidskola och en lunch avnjöts i solen. satt och tittade på alla som far nerför i en hiskelig fart, jag önskar att jag var lika duktig. 
     
när vi kom hem var det naptime så jag tog mig till mitt älskade starbucks, home sweet home, och kände lite kontakt med omvärlden. kontakt i form av kollega ♥, det behövdes. saknde är stor. ohwell. den lilla byn här är så söt, ska utforska den mer lite senare med familjen. om en lite stund väntar snön och pulkaåkning. 
   
   

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-02-23 18:04:56

I miss you babe <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela