dag 1, hello i live here

Publicerad 2009-02-22 05:36:54 i Allmänt,

såå, då var jag framme. hel och välbehållen. aningen trött efter en lång dag. började imorse med att vi lämnade hotellet tiiidigt tidigt. sju timmar senare landande v i coloroado. kalla, soliga, vita colorado. som en saga. berg, berg, berg överallt. och mitt bland dom ligger vårt hus. och från mitt fönster är det det enda jag ser. snö och berg. jag beskriver mig själv som en solsemester-typ, men redan efter en dag här är jag helt såld. eftermiddagen har spenderats i snön lekandes. hela familjen, och jag. jag känner mig som ett barn på nytt. när vi kom in drack vi varm choklad och lagade mat. tacos blev det, m-m-mm. vi håller ju vanligtvis kosher i huset men här gäller inget sånt. det är underbart! jag ska passa på att njuta. 
  
min rygg är i princip död efter den långa flygresan. är supertrött, hemma i philly är klockan snart halv tolv och jag har varit uppe sen fem. men här är klockan snart bara halv tio så om jag ska komma in ni det rätta här så bör jag nog vara uppe en stund till. nu är jag 8h efter den svenska tiden, det är mycket. så konstigt det känns. men där hemma är det iaf mammas födelsedag. GRATTIS MAMMSEN! hoppas att du får en fin födelsedag. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela